lördag 17 november 2012

Jag är mycket bättre än Zlatan

Johan Rosenberg avslöjade under fredagskvällen denna otroliga hemlighet.
I alla dessa år har han i hemlighet varit mycket bättre på fotboll än självaste Zlatan.
- Framför allt är det i tekniken och bollkänslan som han har mycket att lära av mej, säger Johan.
Varför spelar du då inte fotboll på proffsnivå?
- Jag har aldrig haft något större intresse för fotboll, jag tycker det är en trist skitsport. 
Hur har du då blivit så här bra?
- Jag är en naturbegåvning, otroligt bra men utan intresse. Säger Johan och kliar sej på sin jordnötstatuering.
- Om jag hade haft Zlatans roll i onsdagens match så  hade jag antagligen gjort mycket snyggare mål än Zlatan, och säker en 6 - 7 stycken. Matchen skulle säkert ha slutat 7 - 0 till Sverige eftersom jag också är en mycket bättre försvarsspelare än Zlatan och kan täppa till bakåt, förklarar Johan med gester som liknar tyska.
Vad gör du nu förtiden då?
- Jag ägnar mej mest åt att spela musik och skriva låtar. Där har jag min största talang. Jag är en mycket bättre låtskrivare än John Lennon och Björn Ulvaeus t.ex och en mycket bättre gitarrist än Gary Moore. Jag målar lite också.........bättre än Leonardo Da Vinci, avslutar Johan.

Nipper Tippa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar